Zbog velikog broja korisnika koji se javljaju s nepotpunom dokumentacijom za ostvarenje novčane naknade, a čime se produljuje vrijeme donošenja rješenja (i isplate), Hrvatski zavod za zapošljavanje Regionalni ured Osijek izdao je priopćenje za javnost:
Regionalni ured Osijek, sa svojim ispostavama u Belom Manastiru, Donjem Miholjcu, Đakovu, Našicama i Valpovu, ne planira zatvaranje ureda. Međutim, molimo naše korisnike da nas posjećuju samo u slučaju nužde te da koriste druge prikladne kanale za komunikaciju i poslovanje sa Zavodom kao što su e-pošta i telefon.
Konzultacije ćemo obavljati telefonom ili mailom, a i odgođeno je individualno savjetovanja te su korisnici obavješteni o odgodi odnosno načinu na koji mogu izvršiti navedenu aktivnost.
Vezano uz prijavu u evidenciju nezaposlenih, korisnicima je omogućena prijava putem e-pošte hzz.osijek@hzz.hr Uz prijavnicu (Prijavnica_2020 ) potrebno je priložiti scan ili fotografiju:
- identifikacijskog dokumenta (važeće osobne iskaznice izdane u RH, drugoj članici EGP-a ili Švicarskoj, putovnice ili boravišne iskaznice za državljanina treće zemlje)
- potvrde o boravištu (ukoliko se osoba prijavljuje izvan mjesta prebivališta navedenog na osobnoj iskaznici)
Također je omogućeno podnošenje zahtjeva za novčanu naknadu za vrijeme nezaposlenosti:
- skenirano putem e-maila uz presliku osobne dokumentacije (osobna iskaznica, putovnica): hzz.osijek@hzz.hr
- telefonskim putem (za osobe koje nemaju mogućnost podnošenja zahtjeva e-mailom):
Osijek – tel. 031 252 500 fax. 031 201 375
Beli Manastir – tel. 031 701 552
Donji Miholjac – tel. 031 631 319
Đakovo – tel. 031 813 228
Našice – tel. 031 613 187
Valpovo – tel. 031 651 386
Prilikom podnošenja zahtjeva za ostvarivanje prava na novčanu naknadu, potrebno je priložiti:
- ispunjeni obrazac zahtjeva za novčanom naknadom (Obrazac NN_2020)
- dokaz o razlogu prestanka radnog odnosa (npr. odluka o otkazu ugovora o radu, obavijest o isteku ugovora na određeno…)
- dokaz o prosjeku bruto plaće ostvarene u tromjesečnom razdoblju koje je prethodilo prestanku radnog odnosa (npr. potvrda poslodavca, platne liste ovjerene od strane poslodavca)
- presliku kartice tekućeg računa banke
Ukoliko korisnici nisu u mogućnosti doći do svih potrebnih dokumenata, zahtjev će biti zaprimljen, a riješit će se po primitku cjelokupne dokumentacije.
Svjesni smo da mnogi naši korisnici nemaju pristup elektroničkim medijima, te molimo naše sugrađane, koji su u mogućnosti, da im pomognu kod popunjavanja i slanja ovih obrazaca. Na taj način ćemo smanjiti dolazak (putovanje) u Zavod.
Obavijest korisnicima – COVID19